EXCITEDNYA KETIKA INI!

by - 01:31

Holla!Assalamualaikum to you alls!(readers..)
Hari ni (notlah,semalam,)
Adalah seorang kawan sekelas saya ni...dia pun adalah minat menulis cerita-cerita cam ala-ala novel ni,saya pula dah excited giler!But,kesiannya,bila dia kata cerita yang dia buat tu dah hilang..huhu...
Tapi,saya dah janji dengan dia yang saya nak help dia buat semula cerita tu.Kiranya,saya nak sumbang idealah...

"Wei,apa kata aku tolong buat bab satu pasal cerita kau tu?" tanya saya kepada kawan saya seorang ni.
"Bleh gak..." pendek jawabnya.Ketika itu moodnya tenggelam timbul sikit.
"Wokeyh,esok aku bawak,nak tunjukkan dekat kau." kata saya.Kawan saya hanya menggangguk.

Sekarang ni tengah nak siapka cerita tu...tajuknya saya tak berapa pasti...Ni pasal remaja yang ada masalah...but dia ni sebenarnya dahagakan kasih sayang ibubapa yang selalu sibuk bekerja siang malam.So,dia buat hal sampai maknya selalu marahkan dia.

Okaylah kan?Itu cuma gambaran yang kawan saya cerita.Nanti kami nak bekerjasama untuk menyiapkan cerita tu,so,harapnya berjayalah...Saya memang minat menulis.Cita-cita saya adalah untuk menjadi lawyer dan penulis.Jadi saya ingin berjaya dalam pelajaran dengan itu pastilah cita-cita saya akan menjadi kenyataan.Amin...

You May Also Like

0 your comments