Long time...haven't post anything in this blog...

by - 00:32

Assalamualaikum!Annyeong dan Hello!
Apa khabar followers sekalian?Sihat?Haha...
Inilah post untuk bulan ke berapa entah...dah lama juga Lina tak post apa-apa dekat blog ni...
Rasa rindu pulak...hahaha...
Iyalah,ni kan my first personal blog...mestilah rindu!

Hmm...sebenarnya,waktu ni,Lina tengah bertungkus lumus ingin menyiapkan folio Geografi yang deadlinenya esok!!!
Sebulan...starting June.Lina cuma buat mana yang Lina tahu aje.
Hoho...
Sekarang ni nak lepas tension...tapi,lepaskan di sini sajalah...hehehe...

Busy?
Ya...memang.Bulan ni,agak sibuk.Lepas siap folio ni,kena buat folio Sejarah pulak...hehe...takpelah,sebab Lina memang sukakan sejarah.Dan,puasa pun akan menjelma dalam beberapa hari lagi.Dah ganti puasa ke?Lina cuma tinggal sehari lagi je...esok Lina puasa ganti,yang last punya...
Bulan Ramadhan nanti,Lina balik sekolah awal!Pukul 5:55 petang...okaylah kan?

Oh ya!Lina sekarang ni dah aktif kembali,menulis fanfic...
Cerita; Saranghaeyo...Even It's Hard to Say,didelete...sebab nak diremake semula!
So,dalam blog fanfic korea tu ada cerita fanfic baru...
Say That You Love Me

Cerita tu,diremake juga,ditambah dengan watak antagonis,dan pelbagai lagi.Cerita merepek masa darjah enam!Hahaha...
Menjadi PA kepada seorang artis yang kacak dan terkenal!

Kalau e-novel pulak...hmm...stop kejap.Nanti bila dah ada mood nak sambung,baru disambung...hahaha...
Bulan ogos nanti,periksa lagi!
Ah!
Kenalah study!
>_<




Dennis Oh dengan Nam Sang Mi...
Sweet Spy,nice couple (bak kata,Choi Beom Gu...hahaha)

Merepek pada waktu nak siapkan folio...


NAMA SAYA LINA DENNIS/NOR AZLINA
UMUR SAYA 14 TAHUN.
SAYA MINAT SANGAT DENGAN DENNIS OH!
SAYA SUKA TENGOK CARA DIA SENYUM!
SAYA SUKA TENGOK CARA EKSPRESI MUKA DIA,KADANG-KADANG CUTE DAN HANDSOME!

NAMA KOREA SAYA IALAH CHOI MIN JUNG.

*Sekadar ingin lepaskan tension!

You May Also Like

0 your comments