Happy Mothers Day!

by - 02:18

Assalamualaikum readers!Korang tau kan today is special day bagi insan yang bergelar ibu.
Lina post entri ni sebab nak beritahu yang kita kenalah mengingati ibu kita yang masih hidup...Dan kalau dah tiada di dunia ni,kita doakan semoga rohnya berada di samping orang yang beriman...

Sebut pasal insan yang kita panggil sebagai ibu,mama,mak,or whatever you call her...
Lina memang dengan jujur mengaku yang Lina tak pandai nak luahkan kata-kata pada ibu Lina sendiri.
Rasa segan.So,i'm not good in confession....seriously.
Tak macam kawan Lina sorang ni,she wants celebrate Mother's Day dengan ibu dia.With an effort,dia kata dia nak masak untuk ibu dia.Not like me,i'm just wishing my ibu.
Manusia tidak sempurna.Malahan kesilapan pasti ada...

Kalau kita ada buat ibu kita tersinggung,just mohon maaf.Dengan hati yang ikhlas,Insya-Allah,pasti ibu kita akan memaafkan segala kesalahan kita.Dan berterima kasihlah kepada ibu kita kerana sanggup bersusah payah mengandung selama 9 bulan,menjaga,mendidik kita sehingga kita menjadi orang yang sudah mempunyai pemikiran yang matang.Sesungguhnya syurga itu terletak di telapak kaki ibu.
Rasa nak nangis pulak...

p/s;To Kak Mira,semoga akak dapat menjadi ibu yang baik.Dan juga pada Abang Mi...take care your wife and baby yang bakal lahir lagi sebulan...Salam dari Lina. (Walaupun kita tak pernah berjumpa,i know both of you from Balqis,your cousin...dan korang punye kisah cinta macam cerita cinta dalam novel,bahagia...) LOVE U ALL!

You May Also Like

0 your comments